Hravý Pluto
Pluto sa snaží pomôcť Mickeymu s jarným upratovaním a zbieraním lístia. Deň sa však zmení na chaos, keď príde víchrica, deravá hadica s vlastným rozumom a invázia múch. Pluto sa dostane do lepkavej situácie s rolkou mucholapky, čoho výsledkom sú jedny z jeho najpamätnejších scén.