Thru the Mirror
Mickeymu sa sníva, že vkročí cez zrkadlo v spálni do krajiny, kde všetko neživé ožíva.
Keď Mickey zaspí pri čítaní knihy „Alica v krajine za zrkadlom“ od Lewisa Carrolla, sníva sa mu, že vkročí cez zrkadlo v spálni do krajiny, kde všetko neživé ožíva. Nie všetci sú tam však priateľskí, a keď Mickey tancuje s kráľovnou v balíčku hracích kariet, kráľ začne žiarliť, napadne ho a pošle ho späť cez zrkadlo. V tom ho zobudí budík.