This Time Away
Nigel je starší muž žijúci samotárskym životom. Máta ho jeho minulosť a spomienky na rodinu, ktorú kedysi mal. Jedného dňa mu nečakaný návštevník naruší jeho osamelú rutinu.
Nigel zostarol a utiahol sa do samoty doma pred televízorom. Jedného dňa jeho pokoj naruší skupina detí vonku. Odplaší ich a nevedomky zachráni život… milému malému robotovi. Z nečakaného návštevníka sa vykľuje užitočný domáci pomocník, ktorý si postupne získa Nigelovu dôveru a zistí, že muž nebýval vždy sám – kedysi mal rodinu.