Lambertová vs. Lambertová: Rozhodnutie života a smrti
Vincent Lambert zomrel 11. júla 2019 v nemocnici v Remeši. Jeho posledným nádychom sa skončila viac ako desať rokov trvajúca rodinná, lekárska, právna, politická a mediálna sága plná nepravdepodobných zvratov, ktorá trvala až do predvečera jeho smrti. Príbeh sa začal nešťastne všednou udalosťou: autonehodou v roku 2008, po ktorej zostal 32-ročný ošetrovateľ ťažko postihnutý. Ako otázka života tohto mladého muža zvrátila vzťah celej spoločnosti k otázke života a smrti?