Oussekine
Večer 5. decembra 1986 ubijú policajti na smrť 22-ročného Malika Oussekina. „Oussekine“ je štvordielna miniséria o tom, ako titulná rodina bojuje o spravodlivosť. Zobrazuje zásadné udalosti, odhaľuje ich nádeje a sklamanie a maľuje obraz nepokojnej krajiny.
Oussekinovci sa snažia dopátrať spravodlivosti, zatiaľ čo sa úrady snažia oslobodiť políciu.
Zorganizovaná rekonštrukcia prípadu rodine ponúka zatiaľ najväčšiu šancu odhaliť pravdu.
Rok 1990. Súdny proces s dvoma policajtmi, ktorých obvinili z Malikovej smrti, konečne začína.