Daredevil: Znovuzrodenie
Starosta Wilson Fisk vládne veľkomestu New York železnou päsťou a pri tom loví verejného nepriateľa číslo jeden, ktorým je samozvaný strážca zákona z Hell’s Kitchen známy ako Daredevil. Maskovaný nevidiaci advokát Matt Murdock však mocnému starostovi vzdoruje z tieňov a je odhodlaný zničiť Kingpinovo skorumpované impérium a zachrániť svoj domov. Obrana. Vzdor. Obnova.
Daredevil sa skrýva, ale nezaháľa. Objavuje sa nový tajomný hráč z Washingtonu, D.C.