The Defenders
Daredevil, Jessica Jonesová, Luke Cage a Iron Fist spoja sily, aby zachránili New York pred najväčšou hrozbou, ktorej kedy čelilo toto mesto.
Štyria výnimoční hrdinovia. Jeden spoločný cieľ. Zachrániť New York pred najväčšou hrozbou, ktorej kedy čelilo toto mesto. Toto je príbeh samotárskych postáv s množstvom osobných problémov, ktorí si uvedomia, že sú silnejší, keď spoja sily.