Čo ak črievička nesadne? Zažite zázrak a majestátnosť klasickej rozprávky o Popoluške… s veľkolepým zvratom. Zlá macocha sa zmocní čarovnej paličky dobrej víly a vráti sa v čase. Popoluška sa musí pokúsiť nájsť očarujúceho princa a prelomiť nové kúzlo. Gus, Jaq a všetky vaše obľúbené postavy sa vracajú vo vzrušujúcej a veselej novej verzii jedného z najslávnejších filmov všetkých čias.