Do naha!
Partia z filmu Do naha! sa po 25 rokoch vracia. Kostýmy vymenili za únosy psov, pretekárske holuby a jednu veľmi netypickú rukojemnícku drámu. Gaz je možno starší, no určite nie múdrejší. A jeho najlepší priateľ Dave sa odmieta podieľať na jeho výstrelkoch. No keď príde tragédia, partia sa musí zomknúť, aby si uctili starého priateľa.
Rozmarný otec Gaz sa stane spolupáchateľom, keď sa jeho dcéra Destiny dostane do problémov.
Nemocničný asistent Gaz prekročí hranice, keď pomôže pacientovi znovu nájsť stratenú tvorivosť.
Zúfalo túžiac po uznaní od svojho manžela riskuje Lomper všetko, aby dokázal, že je úspešný.