Vzplanutie na Rye Lane
Vzplanutie na Rye Lane je romantická komédia od mladej režisérky Raine Allenovej-Millerovej. David Jonsson a Vivian Oparah hrajú Doma a Yas, dvoch dvadsiatnikov spamätávajúcich sa z nepríjemných rozchodov, ktorí sa spoznajú počas rušného dňa v južnom Londýne, a navzájom si pomáhajú vyrovnať sa so svojimi hroznými bývalými, čo im napokon prinavráti vieru v lásku.