Captain America: Prvý Avenger
Po tom, čo Steva Rogersa odmietnu vziať do armády, sa dobrovoľne prihlási na prísne tajný vedecký project, ktorý z neho urobí Kapitána Ameriku.
Po tom, čo Steva Rogersa odmietnu vziať do armády, sa dobrovoľne prihlási na prísne tajný vedecký projekt, ktorý z neho urobí Kapitána Ameriku, superhrdinu oddaného ochrane amerických ideálov. Kapitán Amerika vedie boj za slobodu ako najlepšia zbraň proti zlu. Keď strašná sila ohrozí všetkých ľudí na Zemi, najlepší vojak sveta vyhlási vojnu organizácii HYDRA, ktorú vedie podlý Red Skull.