Sofia Prvá: Bola raz jedna princezná
V rozprávkovom kráľovstve Čarokrásno sa zo Sofie, obyčajného dievčaťa, zo dňa na deň stane princezná, keď sa jej mama vydá za kráľa. Sofia sa musí naučiť pohybovať v náročnom svete kráľovskej rodiny, no pritom nezabúdať na svoje sny.
Vyberte sa do kráľovstva a spoznajte Sofiu Prvú – princeznú, ktorá prichádza na scénu. Keď sa jej mama vydá za kráľa, Sofii sa celý život obráti naruby. Nastupuje do Kráľovskej akadémie, kde ju naučia všetko, čo princezná potrebuje vedieť. Podarí sa jej prelomiť čarodejnícke kúzlo a spriateliť sa s novou nevlastnou sestrou? Možno áno… s pomocou rád od zvieracích kamarátov a múdrych rád Popolušky. Film Sofia Prvá: Bola raz jedna princezná je plný pôvodných piesní, sympatických postáv a prekvapení – je tou najlepšou príručkou pre každú budúcu princeznú, ktorá sa chce naučiť žiariť – zvonka i zvnútra!