Sharks of Lost Island
Tím bádateľov vedený morským ekológom Dr. Enricom Salaom sa vydá prebádať more a pevninu opustených Pitcairnových ostrovov v Južnom Pacifiku. Tieto záhadné ostrovy osídlené vzbúrencami môžu byť cestou späť v čase do morského ekosystému prekypujúceho životom a vrcholovými rífovými predátormi - žralokmi.