Iwájú
Pôvodný animovaný seriál Iwájú sa odohráva vo futuristickom nigérijskom meste Lagos. Jeho dvaja hrdinovia, dospievajúce dievča Tola z bohatej rodiny a jej chudobný najlepší kamarát Kole, ktorý vie opraviť každý prístroj, žijú v úplne odlišných pomeroch. Obaja však musia spoločne čeliť nebezpečenstvu a odhaliť tajomstvá, ktoré na nich číhajú. Seriál Iwájú je výsledkom unikátnej spolupráce Disney s panafrickou spoločnosťou Kugali.
Pôvodný animovaný seriál odohrávajúci sa vo futuristickom nigérijskom meste Lagos je výsledkom jedinečnej spolupráce medzi Walt Disney Animation Studios a panafrickým vydavateľstvom komiksov Kugali. Tola, dievča z bohatej ostrovnej rodiny a jej kamarát Kole, samouk zručný v technológiách, vyrastali síce v odlišných pomeroch, no musia spoločne čeliť nebezpečenstvu a odhaliť tajomstvá, ktoré skrýva mesto Lagos. Tvorcovia zo spoločnosti Kugali, Olufikayo Ziki Adeola, Hamid Ibrahim a Toluwalakin Olowofoyeku ponúkajú divákom unikátne dobrodružstvo vo svete Iwájú, kde sa v duchu mesta Lagos spájajú okázalé vizuálne prvky s technologickým pokrokom.
Tunde sa za každú cenu snaží nájsť svoju dcéru Tolu a Kole musí chrániť vlastnú mamu.
Kole zistí, že jašterička Otin je v skutočnosti robot a pre záchranu Toly musí spojiť sily s Tundem.