Účastník
Film Účastník zobrazuje neuveriteľný skutočný príbeh muža, ktorý žil 15 mesiacov uväznený v malej miestnosti, nahý, hladujúci a sám... a nemal ani len poňatia, že jeho život vysiela štátna televízia v Japonsku a týždenne ho sleduje viac ako 15 miliónov divákov.