Springsteen: Vyveď ma z ničoty
Film „Springsteen: Vyveď ma z ničoty“ zachytáva dôležité obdobie života Brucea Springsteena ako mladého a nádejného muzikanta na prahu celosvetovej slávy, ktorý sa snaží zvládať tlak úspechu spolu s ťaživou minulosťou. Film režíroval Scott Cooper, v hlavnej úlohe Brucea Springsteena sa predstaví Jeremy Allen White a jeho dlhoročného manažéra stvárni Jeremy Strong.
Film „Springsteen: Vyveď ma z ničoty“ z dielne 20th Century Studios zachytáva prípravu albumu „Nebraska“ z roku 1982 od Brucea Springsteena v čase, keď sa ako mladý a nádejný muzikant na prahu celosvetovej slávy snažil zvládať tlak úspechu spolu s ťaživou minulosťou. Tento album Springsteen nahral u seba doma v New Jersey na štvorstopový rekordér v dobe veľkých životných zmien a dodnes je považovaný za jeden z jeho albumov, ktoré obstáli v čase. Obsahuje surové a mrazivé akustické nahrávky stratených duší hľadajúcich dôvod nestrácať nádej. V hlavnej úlohe filmu sa predstaví Jeremy Allen White. Film z réžie Scotta Coopera je adaptáciou knihy Warrena Zanesa „Deliver Me from Nowhere“. Vo filme sa predstavia aj Jeremy Strong, Paul Walter Hauser, Odessa Youngová, Stephen Graham, Gaby Hoffmanová a David Krumholtz. Produkcia Coopera, Ellen Goldsmith-Veinovej, Erica Robinsona a Scotta Stubera prebiehala pod vedením Tracey Landonovej a spisovateľa Warrena Zanesa.