Antológia Beatles
„Antológia Beatles“ je prelomový dokumentárny seriál spoločnosti Apple Corps, ktorý zachytáva život a dobu najvplyvnejšej a namilovanejšej kapely všetkých čias, ako ju rozprávajú samotní členovia Beatles. Seriál, ktorý bol krásne zreštaurovaný spoločnosťou Park Road Post Petera Jacksona a rozšírený z ôsmich na deväť častí, ponúka bezprecedentný a osobný pohľad na legendárnu dráhu a vnútorné fungovanie The Beatles.
Krásne reštaurovaný seriál od spoločnosti Park Road Post Petra Jacksona obsahuje novú deviatu časť s doteraz nezverejnenými zábermi Paula McCartneyho, Georgea Harrisona a Ringa Starra počas tvorby pôvodného sériálu „Antológie“ a hudobného projektu z 90. rokov. Seriál zachytáva drsné a hladné začiatky kapely až po fenomén beatlemánia a svetovú slávu. John Lennon, Paul McCartney, George Harrison a Ringo Starr nás berú so sebou na cestu, počas ktorej opäť prežívajú vzostupy a pády, zvraty a obraty dlhých a kľukatých ôsmich rokov kapely Beatles.