Agenti budúcnosti
V limitovanej sérii napínavého trileru Agenti budúcnosti sledujeme skupinu FBI agentov v troch odlišných časových obdobiach, ako zápasia s obrovskými zmenami v čase, keď americký systém trestného súdnictva mení umelá inteligencia. Seriál nás prevedie niekoľkými desaťročiami a prelínajúcim sa dejom, skúma povahu súdnictva, ľudskosti a ilustruje rozhodnutia, ktoré robíme a ktoré definujú naše životy a to, čo tu po sebe zanecháme. Hlavnými postavami sú Tayo, jeden z najneortodoxnejších agentov, ktorí kedy pracovali v úrade, a Poet, jedna z najúspešnejších tajných agentiek všetkých čias.