The Hidden Holocaust
Myslíme si, že poznáme celý rozsah holokaustu. Ale nepoznáme. Skupiny vyšetrovateľov odhaľujú skutočný rozsah holokaustu.
Myslíme si, že poznáme celý rozsah holokaustu. Ale nepoznáme. Pred vznikom koncentračných táborov boli zavraždené milióny ľudí v holokauste guliek, ktorý zasiahol východnú Európu. Nikto nevie, koľko ľudí bolo zabitých, a mŕtvi sa nikdy nenašli. Skupiny vyšetrovateľov teraz používajú forenznú analýzu a najmodernejšiu technológiu, aby zistili skutočný rozsah holokaustu.