Atlantída: Stratená ríša
Najkvalifikovanejší tím archeológov a bádateľov na svete, ktorých vedie historik Milo Thatch, nastúpi na neuveriteľnú, 300-metrovú ponorku Ulysses a vydá sa do záhadných hlbín mora. Podmorská expedícia však naberie nečakaný smer, keď tím musí Atlantídu namiesto jej objavovania chrániť. Tento pútavý príbeh je plný nádherných vizuálnych efektov, smiechu a poučení o priateľstve a spolupráci. Obsahuje zobrazenia tabakových výrobkov.