Mulan
Príbeh o Mulan, plný odvážnych činov a veselých postavičiek, je oslavou cti, odvahy a dôležitosti rodiny. Múdra Mulan ukáže svoju hodnotu v spoločnosti zviazanej tradíciami, keď preoblečená za vojaka Pinga, odvážne zastane otcovo miesto v cisárskej armáde. Vtipný strážny drak Mushu a cvrček Cri-kee jej pomôžu získať si rešpekt ostatných bojovníkov a ich nebojácneho kapitána Shanga. Mulanine dobrodružstvá vedú až k rozhodujúcej bitke v cisárskom paláci, kde má česť svojej rodiny, osud vladára a celej Číny vo svojich rukách.