Príšerky v robote
Tylor Tuskmon skončil Univerzitu pre príšerky ako najlepší v ročníku a prichádza do Monsters, a. s., aby nastúpil do svojej vysnívanej práce ako strašič... alebo nie. Hneď v prvý deň sa totiž dozvie, že už neprijímajú strašičov... chcú vtipkáčov! Tylora dočasne preradia do Monsters, a. s., servisného tímu. Táto zmena síce Tylorovi naruší plány, ale on si vytýči nový cieľ: stať sa vtipkáčom.
Tylor Tuskmon práve skončil Univerzitu pre príšerky ako najlepší z ročníka, Strach Cum Laude. Už ako malý vydesil celý 4. ročník na strašihre na Strašingtonskej základnej škole a odvtedy sníval len o tom, že sa stane strašičom ako jeho vzor James P. Sullivan. A teraz sa mu splní sen... alebo aj nie. V deň, keď prichádza do Monsters, a. s., aby nastúpil na svoju vysnívanú pozíciu strašiča, zistí, že strašenie je už nie je v móde, zato smiech áno! Strašičov nahradili vtipkáči! Ale ešte nie je všetko stratené. Tylora dočasne preradia do Monsters, a. s., servisného tímu (MAST), kde musí pracovať po boku partie svojských mechanikov vrátane starej priateľky z univerzity. Preradenie síce Tylorovi rozbije sen... ale on si vytýči nový cieľ: prísť na to, ako byť zábavný a stať sa vtipkáčom. „Príšerky v robote“ je príbeh o Tylorovi Tuskmonovi a jeho sne stať sa vtipkáčom, ako aj o starostiach, ktoré zažíva v MAST-e, tíme, ktorý udržiava v chode Monsters, a. s.