Mikeovo nové auto
Mike ukáže Sulleymu svoje luxusné nové šesťkolesové auto, ktoré je plné všetkých nových vychytávok.
Mike zistí, že byť najlepším zberačom smiechu v spoločnosti Príšerky s.r.o. má svoje výhody, ako je napríklad veľká výplata, aby si mohol kúpiť šesťkolesové auto plné všetkých nových vychytávok. Vôňa nového auta ale nevydrží dlho, keď Sulley zoberie auto na nešťastný cestný test, ktorý naučí Mikea skutočný význam frázy „oľutovať kúpu“. Mikeovu pýchu na nové auto prekoná len Sulleyho nedostatok schopností za volantom. Obaja sa nakoniec zhodnú na jednej veci: cesta do roboty pešo je asi to najlepšie, aspoň pre dnešok.