Pápež: Odpovede
Desať mladých ľudí zo všetkých kútov sveta sa v Ríme stretne s pápežom Františkom. Cieľom tohto stretnutia je zasvätiť pápeža Františka do hlavných problematík generácie. Mladých ľudí čaká neobyčajné osobné stretnutie, na ktoré nikdy nezabudnú.
Desať mladých ľudí zo všetkých kútov sveta sa v Ríme stretne s pápežom Františkom. Cieľom tohto stretnutia je zasvätiť pápeža Františka do hlavných problematík generácie. Mladých ľudí čaká neobyčajné osobné stretnutie, na ktoré nikdy nezabudnú. V rozhovore s pápežom odznejú rôzne otázky jednotlivcov, týkajúce sa dôležitých problematík, ktoré súčasnú mládež trápia, ako napríklad otázka migrácie, sexuality, rodovej identity či náboženskej slobody.