Cristóbal Balenciaga
Cristóbal Balenciaga debutuje ako návrhár v Paríži, ale návrhy, ktoré boli trendové v Španielsku, nenadchýnajú sofistikované módne impérium, kde trendy určujú návrhári ako Chanel, Dior a Givenchy. Balenciaga, ktorého vo všetkých aspektoch života riadi jeho posadnutosť mať nad všetkým kontrolu, si vytvorí vlastný štýl a stane sa jedným z najlepších návrhárov.
Cristóbal Balenciaga čelí so svojou prvou kolekciou haute couture v Paríži náročnému začiatku.
V roku 1940 sa Balenciaga rozhodne privážať španielske látky, aby nemusel svoje sídlo zatvoriť.
Balenciaga verzus Dior: Kráľ parížskej haute couture sa cíti ohrozený novou kolekciou Diora.
Balenciaga dostane zákazku navrhnúť svadobné šaty pre belgickú kráľovnú Fabiolu.