Zelenáč
Stredoškolský bejzbalový tréner, ktorý sa zranil, skôr než sa mu podarilo dostať do najvyššej ligy, dostane druhú šancu na profesionálnu kariéru nadhadzovača, keď súhlasí, že sa zúčastní na výbere do prvej ligy, ak jeho večne prehrávajúci tím vyhrá okresné majstrovstvá.
Stredoškolský tréner Jim Morris (Dennis Quaid) si myslel, že jeho sen sa skončil. V bejzbale dostal šancu, ale zranil si plece a ukončil kariéru, skôr ako sa dostal do najvyššej ligy. V roku 1999 sa však staví so svojím večne prehrávajúcim tímom: ak vyhrajú okresné majstrovstvá, Jim, ktorého rýchly nadhod má rýchlosť 160 kilometrov za hodinu, sa zúčastní na výbere do najvyššej ligy. Tím sa dostáva z posledného miesta na prvé a Jim sa zanedlho ocitá na ceste za titulom najstaršieho zelenáča v prvej lige.