La Gita
Magalie, dcéra rodiny imigrantov, sa nedostane na školský výlet, čo by bola dokonalá príležitosť vyznať spolužiakovi Marcovi lásku. Rúca sa jej svet, ale zo situácie nečakane vyplynie aj niečo pozitívne.
Štrnásťročná Magalie, dcéra rodiny imigrantov zo Senegalu, ktorá sa narodila a vyrastá v Taliansku, stojí pred ťažkou úlohou: nájsť si svoje miesto vo svete. Keď sa nedostane na zahraničný školský výlet, čo by bola dokonalá príležitosť vyznať spolužiakovi lásku, má pocit, že si svoje miesto nikdy nenájde. Ale je to naozaj tak?