Najnebezpečnejšie zviera zo všetkých
Štvordielny dokumentárny seriál „The Most Dangerous Animal of All“ sleduje pátranie jedného muža po otcovi, ktorý ho opustil. Muž s hrôzou zisťuje, že jeho otcom by mohol byť sériový vrah známy pod menom Zodiak.