Zločiny v divočine
Systém národných parkov tvorí 34 miliónov hektárov a vyšetrovanie zločinov na tomto verejnom území má na starosti len 34 špeciálnych agentov v celej krajine. „Zločiny v divočine“ zachytávajú tento jedinečný tím pri jeho snahe zaviesť právo a poriadok v jednom z najdrsnejších a najodľahlejších území, pričom v každej sérii rieši nový prípad.