Darebáci
Seriál „Darebáci“ nasleduje drsné zážitky nezávislého novinára Leeho Raybona, samozvaného „pravdohistorika“ z Tulsy, ktorého posadnutosť pátraním po pravde neustále privádza do problémov. Hoci Lee nie je idealista, je odhodlaný odhaľovať korupciu a skrytú hnilobu mesta, aj keď ho to vystavuje riziku. Keď sa po vydaní jeho najnovšieho investigatívneho článku – o mocnej rodine Washbergerovcov – záhadne zabije Dale Washberg , Lee vie, že narazil na niečo veľké. Nasleduje omrvinky, ktoré po sebe Dale zanechal, keď dúfal, že sa niekto hlbšie ponorí do okolností súvisiacich s jeho smrťou. Lee presne to aj spraví. Zisťuje, že zarmútená vdova Betty Jo sa viac zaujíma o svojho švagra ako o svojho zosnulého manžela. A mocné sily chcú zabrániť Leeovi, aby sa dozvedel viac.