Dirty Talk/Špinavé reči: Zlatý vek televíznych talkshow
Vypočujte si úprimné a nikdy nezverejnené príbehy moderátorov, producentov a ľudí zo zákulisia, ktorí formovali svet televíznych talkshow. Odborná analýza odhaľuje, prečo si ich zapínali milióny divákov a prečo boli hostia ochotní bez hanby odhaliť svoje súkromie pred celým národom. Dokument „Dirty Talk“ mapuje vývoj denného televízneho formátu od jeho počiatkov ovplyvnených telenovelami a súťažami až po neľútostný boj o sledovanosť.
Vypočujte si úprimné a nikdy nezverejnené príbehy moderátorov, producentov a ľudí zo zákulisia, ktorí formovali svet televíznych talkshow. Odborná analýza odhalí, prečo ich sledovali milióny divákov a prečo hostia bez hanby odhalili svoje súkromie pred celým národom. Dokument „Dirty Talk“ mapuje vývoj denného televízneho formátu od jeho počiatkov ovplyvnených telenovelami a súťažami až po neľútostný boj o sledovanosť a prináša nové výpovede tvorcov a ikon tohto žánru.