Digley and Dazey
Najlepší priatelia Digley a Dazey sú súčasťou stavebného tímu, ktorý stavia a opravuje, čo opraviť treba.
Najlepší priatelia Digley a Dazey sú súčasťou stavebného tímu, ktorý stavia a opravuje, čo treba opraviť. Tvrdo pracujú ako tím a používajú svoju kreativitu, preto vždy situáciu zachránia a naučia sa pri tom nové veci. Bager Digley je najmenší stroj, ale nedostatok svojej veľkosti vynahrádza svojou odvahou, inteligenciou a odhodlaním stať sa hodnotným členom stavebnéhotímu. Demolačná guľa Dazey je roztomilo impulzívna a entuziastická postavička. Jej riešenie akéhokoľvek problému je použitie demolačnej gule, čo môže často viesť k zmätkom spôsobujúcim ešte väčšie problémy, ktoré musí zvyšok tímu napraviť.
Keď Scout spadne do jamy, čo urobia Digley a stavebný tím, aby dostali Scout von?
Digley, Dazey a zvyšok stavebného tímu experimentujú s jasnými a zábavnými farbami.
Tím zachráni farmu starého MacDonalda pred požiarom stodoly rýchlym myslením a tímovou prácou!
Digley a Dazey zachránia levíča pred autobusom Banditom a dovedú ho bezpečne späť do zoo!
Žartík alebo sladkosť! Aké strašidelné dobrodružstvo zažijú Digley a Dazey tento Halloween?
Piesne sú občas najlepšie riešenie. Zaspievajte si pesničku s Dazey, aby sa Digley cítil lepšie!
Pozrite si túto špeciálnu vianočnú epizódu, v ktorej sa Digley a Dazey idú korčuľovať s priateľmi!
Santa si najme stavebný tím, aby mu navrhli stroj na balenie darčekov, ale nejde to, ako má.