Rozčarovaná
Hraná muzikálová komédia "Rozčarovaní" je pokračovaním kasového trháku "Začarovaní" s pôvodným obsadením tohto po srdci hladiacom príbehu o rozkošnej, beznádejne romantickej dievčine Giselle, ktorá je z rozprávkového sveta Andalsie, a ktorá konečne stretne svojho rozprávkového princa, rozvedeného právnika Roberta Philipa, v kráľovstve menom New York City.
Od svadby Giselle a Roberta uplynulo už pätnásť rokov, ale Giselle prišla o ilúzie ohľadom života v meste. Rozhodnú sa presunúť svoju rozrastajúcu rodinu do ospalého mestečka Monroeville v snahe nájsť rozprávkovejší život. Bohužiaľ, jej nádeje sa nenaplnia. Predmestie má svoje nové pravidlá a svoju miestnu včeliu kráľovnú Malvinu Monroe, vďaka ktorej sa Giselle ešte viac cíti, že nezapadá. Zo zúfalstva, že sa jej nedarí nájsť svoj šťastný koniec, využije mágiu z Andalasie a premení celé mesto na skutočnú rozprávku, čím ohrozí budúce šťastie svojej rodiny. Giselle vedie závod s časom, aby kúzlo zvrátila a pochopila, čo šťastný koniec pre ňu a pre jej rodinu skutočne znamená.