Príbehy z lesov
Moderná verzia obľúbených rozprávok, o ktorých ste si mysleli, že ich poznáte. Meryl Streep hrá hlavnú úlohu v tejto výpravnej hudobnej ságe o skromnom pekárovi a jeho žene, ktorých túžba po dieťati privedie na výpravu, aby zvrátili kliatbu čarodejnice.