Muž z môjho suterénu
V afroamerickej štvrti Sag Harbor v New Yorku žije Charles Blakey (Corey Hawkins), ktorý je bez práce, nemá veľa šťastia a je na pokraji straty rodného domu. Na dvere mu zaklope tajomný podnikateľ Anniston Bennet (Willem Dafoe), ktorý mu prináša bizarnú a lukratívnu ponuku: prenajme na leto svoj zaprášený suterén a získa tak dostatok peňazí na definitívne splatenie svojich dlhov. Keď Charles ponuku prijme, ocitne sa na desivej ceste, na ktorej čelí duchom svojej rodiny a ktorá mužov uväzní v desivom rébuse, ktorého jadrom je rasa, zdroj ich trám a koreň všetkého zla.