Ponuka sa končí 6. mája
Krátkometrážne epizódy vás rozhodne neukrátia o zábavu! Sledujte celosvetovo obľúbeného Hovoriaceho Toma a jeho priateľov v tomto dynamickom seriáli nabitom vtipmi, kde vaše obľúbené hry ožijú priamo pred vašimi očami. Nalaďte sa na ich veselé dobrodružstvá a pripravte sa, že vám bude opakovane šklbať kútikmi od smiechu.