Bob´s Burgers vo filme
Prerušené potrubie vytvorí priamo pred Bob's Burgers obrovskú dieru, ktorá zablokuje vchod a prekazí Belcherovcom plány na leto. Zatiaľ čo Bob a Linda sa snažia udržať podnik nad vodou, deti riešia záhadu, ktorá by mohla zachrániť rodinnú reštauráciu. Nebezpečenstvo narastá a títo smoliari si pomáhajú a bojujú o návrat za pult.