LEGO Star Wars: Droid Tales
Počas pretekov naprieč galaxiou, aby zachránili R2-D2, C-3PO rozpráva mnohé príbehy Rebelov, ich veľké dobrodružstvá, konflikt so Sithmi a hľadanie novej nádeje.
Luke Skywalker a Aliancia rebelov porazili Impérium zničením druhej Hviezdy smrti, ale oslavy sa prerušia, keď sa objaví záhadná postava v kapucni, ktorá ukradne loď admirála Ackbara s R2-D2 ako neplánovaným rukojemníkom! Keď ho C-3PO a zvyšok Rebelov prenasledujú naprieč galaxiou, spomína na mnohé príbehy Rebelov a ich veľké dobrodružstvá, ktoré viedli ku konfliktu medzi Jedijmi a Sithmi, vzniku Impéria a hľadaniu novej nádeje.