Mangata
Mladá astronautka Alya ostane počas náročnej misie na Mesiaci odrezaná od základne a zažije stretnutie, ktoré jej pomôže prekonať traumu z minulosti.
Malá Alya a otec sa plavia cez Stredozemné more na člne z Afriky do Európy. Hľadajú bezpečné miesto, ktoré by mohli nazývať domovom. Čln sa, nanešťastie, potopí. Mångata – „cesta na Mesiac“ – pomôže záchranárom zbadať Alyu, jedinú preživšiu. O mnoho rokov neskôr vidíme Alyu ako astronautku na dôležitej misii na Mesiaci. Technická porucha preruší komunikáciu počas misie a Alya sa ocitá odrezaná od základne. Zažije stretnutie, ktoré ju naučí, ako jej Mångata, ktorá jej už raz zachránila život, pomôže prekonať traumu z minulosti.