Primal Survivor
Dobrodruh Hazen Audel prežíva v seriáli Primal Survivor svoje najvzrušujúcejšie chvíle a prezrádza, ako prežiť v extrémnych podmienkach. Hľadanie vody, získavanie bielkovín, stavba prístrešku a rozkladanie ohňa sú základom prežitia v divočine, avšak v niektorých nehostinných oblastiach je náročné zaistiť si aj tieto najzákladnejšie potreby.