Kronk vymyslí podvod ako rýchlo zbohatnúť, aby urobil dojem na otca. Ale keď sa veci zvrtnú, Kronk zažije zábavné veci a zistí, že skutočné bohatstvo života sú jeho priatelia... a byť sám sebou.
Roztomilý Kronk šťastne začal nový život ako šéfkuchár vo vlastnom bistre, keď ho lama-gram informuje, že jeho otec príde na návštevu. Kronk vymyslí plán s podlou bosorkou Yzmou, aby vyzeral úspešne, keď príde jeho otec, ale dostane sa do problémov. Iba s pomocou priateľov – starých aj nových – sa môže Kronk naučiť byť sám sebou.