Sam zo Saska
Predlohou miniseriálu je skutočný príbeh o vzostupe a páde Samuela Meffireho vo východnom Nemecku. Zachytáva Samovo zúfalé hľadanie miesta, ktoré by mohol nazvať domovom, keď bojuje za uznanie a spravodlivosť. Prvý černošský policajt sa stáva mediálnou hviezdou a napokon zločincom v divokých rokoch po zjednotení Nemecka.
Po narodení syna sa Sam zmieta medzi rodinou a prácou pre východonemeckú políciu.
Samova kariéra vytvára rastúce napätie v jeho rodine, ktoré vyvrcholí, keď padne múr.
Sam, frustrovaný z polície, vezme veci do vlastných rúk a prenasleduje neonacistického vodcu.
Sam pod tlakom financuje svoju spoločnosť kriminálnymi aktivitami, až kým niekto nepríde o život.
Sam utečie do Konga, kde hľadá útočisko u svojho strýka, no skončí na drážďanskom súde a vo väzení.