Smrť panny
Keď obľúbené dievča zo školy záhadne zomrie po oslave svojich sladkých 17. narodenín, jej spolužiačka sa spolu s kamarátkami rozhodne natočiť dokumentárny film o vyšetrovaní záhadného úmrtia, ktorý jej môže pomôcť dostať sa na vysnívanú školu. Ich vyšetrovanie odhalí pravdu za falošnou dokonalosťou, ktorú jej spolužiačky v škole predstierajú, a zavedie ich do nebezpečného sveta online predátorov, ktorí vyhľadávajú mladé panny.