May It Please the Court
Noh Chakhee, právnické eso veľkej právnickej firmy Jangsan, sa zo dňa na deň stane verejnou obhajkyňou. Táto právnická mysteriózna dráma sleduje jej spoluprácu s ďalším excentrickým verejným obhajcom, Jwa Sibaekom, pri riešení prípadu sériovej vraždy.