Je náročné mať deväť rokov. Ale náročnejšie je stráviť Vianoce s otcom v dome jeho novej frajerky Natalie, aj keď je plný technologických mašiniek, o akých sníva každé dieťa!
Tieto Vianoce Kevin lieta opäť v problémoch, ale tiež Marv a jeho pomocníčka, ktorí chcú vykradnúť dom Natalie! Kevin má k dispozícii vtipnejšie, technologicky vyspelejšie kúzla na zastavenie zločinu, a tak sa mu možno konečne podarí zbaviť sa týchto podvodníkov raz a navždy – a súčasne zachrániť vzťah rodičov – v tejto vtipnej komédii, ktorú si zamiluje celá rodina!