Aladin
Aladdin, ktorý je znalý života na ulici a princezná Jasmína sa spoja, aby zachránili kráľovstvo pred zlým černokňažníkom Jafarom. Počas ich misie sa Aladdin naučí veriť v sám seba vďaka vtipnému Džinovi... a trom želaniam, ktoré môžu všetko zmeniť.
Aladdin, bežný chlapec z ulice, sa spojí s bystrou a sebavedomou princeznou Jasmínou, aby stáli proti zlému černokňažníkovi Jafarovi a prekazili jeho plány na ovládnutie kráľovstva. Počas ich misie sa Aladdin naučí veriť v sám seba s pomocou smiešneho Džina, ktorý vie meniť podoby a ktorého tri želania môžu všetko zmeniť.