Matildas: Svet pri našich nohách
Inšpirujúci a intímny príbeh zo zákulisia Matildas – austrálskeho ženského národného futbalového tímu – ktorý zachytáva ich cestu na domáce majstrovstvá sveta. Sledujeme, ako hráčky na ihrisku aj mimo neho inšpirujú ďalšiu generáciu.
Inšpirujúci a intímny príbeh zo zákulisia Matildas – austrálskeho ženského národného futbalového tímu. Matildas (Sam Kerrová, Ellie Carpenterová, Mary Fowlerová a ďalšie) odhaľujú obete, ktoré podstúpili, a ťažkosti, ktorými si prešli, aby sa stali najlepšími v najpopulárnejšom športe na svete. Napriek všetkým ťažkostiam ich sprevádza jeden cieľ – zanechať trvalý odkaz a inšpirovať budúce generácie k naplneniu svojich snov. V šiestich epizódach sledujeme hráčky na ihrisku i mimo neho a sprevádzame ich na ceste, na konci ktorej ich čaká doposiaľ najväčšia výzva – majstrovstvá sveta 2023 na domácej pôde.
V rámci prípravy na majstrovstvá sveta hrajú Matildas proti najlepším tímom. Hráčky utrpia šok.
Matildas dojme puto, ktoré majú s fanúšikmi, zatiaľ čo hviezdna hráčka utrpí šokujúce zranenie.
Mary Fowlerová prestupuje do jedného z najväčších klubov. Tím čelí olympijským víťazkám, Kanade.
Matildas sa chcú pomstiť za prehru na olympijských hrách v roku 2020. Hráčky odhalia svoje nádeje.