Zákon gangu
Zákon gangu skúma túžbu neslávne známeho motorkárskeho klubu (MC), ktorý stojí mimo zákona, ochrániť svoje živobytie a zároveň zabezpečiť, že ich skromné, bezstarostné mestečko Charming v Kalifornii ostane aj naďalej očarujúce. V pozadí rodinného životného štýlu klubu a legálneho úspešného autoservisu je nemilosrdný, ilegálny obchod so zbraňami.
Aby podkopali autoritu silného klubového nepriateľa, Samcro uzavrú nepravdepodobné partnerstvo.
Keďže pátranie po nezvestnom členovi sa nepohlo, Samcro sa sústredia na vypátranie zradcu zvnútra.
Napätie stúpa a pravda je konečne odhalená, a tak Jax musí urobiť definitívne rozhodnutie.
Duchovia sa vznášajú ako hrozba, keď Jax spraví záverečný ťah, aby naplnil otcov odkaz.