Náhodné stretnutie v zahraničí prerastie do nezvyčajného priateľstva a spolupráce medzi legendárnym rock ‘n’ rollovým fotografom Baronom Wollmanom a abstraktnou umelkyňou Sophie Kipnerovou. Ich tvorba presahuje hranice času a médií vo svojráznom pohľade na to, aké čarovné je povedať „áno“.