Star Wars: Chybná várka
V záverečnej dramatickej sérii sa Várka dostane na pokraj síl v boji o záchranu Omegy, ktorá čelí vlastným problémom v odľahlom vedeckom laboratóriu Impéria. V menšom počte a s nepriateľom v pätách budú musieť vyhľadať nečakaných spojencov, podniknúť nebezpečné misie a zužitkovať všetko, čo sa naučili, aby sa oslobodili od Impéria.